måndag 12 april 2010

Taken from Facebook

Daniela Lindberg: Robbery attempt nr. 5 on the way back home... but this guy was not smart when he mess with 3 girls... Ida Olby and Camilla Larsson ran after and I throw my shoes (and mabye I even hit him?!?) on the guy. We finally got the bag back but then with a broken top, a broken bag and some grazes. Now I have to wash my feets cos they are black.

Johan Bohlin, Angelica Medin and Ida Olby like this.
Ida Olby
Ida Olby i don't like thieves and I don't like black feet that hurts - but I do like the shoethrowing part!
Yesterday at 06:24 ·
Constance Vitasse
Constance Vitasse tough girls!
Yesterday at 10:13 ·
Mikael Handfast
Mikael Handfast Kickass the movie v2.0?;)
Yesterday at 11:10 ·
Ida Olby
Ida Olby du skulle varit så stolt över oss jokern! Vi är totalt tuffa tjejer version 2.0 här alltså!
Yesterday at 13:25 ·
Johan Bohlin
Johan Bohlin toucheé ladies, jag var med om typ exakt samma sak igår. Jag funderar på att börja ta med mig ninjasvärd när jag ska dricka öl i raval igen :P
Yesterday at 17:52 ·
Camilla Larsson
Camilla Larsson eller skor Johan =)
Yesterday at 17:57 ·
Johan Bohlin
Johan Bohlin haha jo de verkar ju funka bra :P men jag vill skada dem på riktigt så mycket jag hatar de jävla ficktjuvarna =)
Yesterday at 17:58 ·
Camilla Larsson
Camilla Larsson ja, vi fixar ninjatillbehör på måndag!!!
Yesterday at 18:09 ·
Daniela Lindberg
Daniela Lindberg allså finns det inte försvarsspray eller överfallslarm att köpa hos turkarna.... det borde ju funka allså... eller så har jag alltid med mina skor så att jag kan kasta på folk...
Yesterday at 18:39 ·

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar