tisdag 2 mars 2010

Till brudarna

det vill säga Maria, Madde, Rosa, Åsa, Bu och Tracy, Belma, Ida, Katta, Lottan...

Jag har ju sagt till er att min mamma kommer ner och kommer betala 10 € per natt, men om jag ska vara ärlig så gäller det inte på er. Ni är ju för fan studenter... Vi har haft en person på besök och denna person köpte toapapper/vatten/ en planta till oss och fixade även stopp i handfatet. Så ni ska inte behöva, som min mamma, betala för er.

Jag vill inte att ni känner det som ett hinder att ni ska betala och därmed känner att ni inte ha råd att besöka MIG. Självklart får ni stå för eran egen mat, för så jävla rik är jag inte ;) och bidrag så som dunke vatten och toapapper är inte dyrt.

Det jag vill säga är att JAG VILL ATT NI KOMMER NER OCH BESÖKER MIG ;) and that pronto.

5 kommentarer:

  1. Hahahaha Tack baby, men f-n för mig spela ingen roll hahahaha...Jag tar med toapapper till dig om du vill en helt stort säck hahaha.
    /Rossa

    SvaraRadera
  2. Bibi juggle!
    Skulle gärna följa med ner och hälsa på men ärligt så kommer jag inte kunna... Antingen är jag för fattig för att kunna resa alls, iaf inga långa sträckor, eller så har jag tur och har ett jobb så jag inte har tid :P studentliv är inget vidare, man är liksom aldrig riktigt ledig. Hoppas du har det bra, kikar in på bloggen lite då och då =)

    SvaraRadera
  3. Hahahaha, aaaaw!! Söt du är! Jag hade tänkt komma oavsett:) Gäller bara att kunna fixa en bra lucka i almnanackan åt oss allihopa i gänget... Men jag vill SUPERGÄRNA komma och besöka dig!!!!!!!! Kramar

    SvaraRadera
  4. Haha, vafan, jag tyckte att 10 euro var ett KAP! Du skulle lätt kunna ta 50 natten och jag kommer ändå!

    Men om du vill så kan jag vara hushållerska istället. Jag tycker om att städa XD

    Jag kommer absolut ner, jag väntar bara på att Maria eller nån annan ska kunna.

    Ärligt talat har jag redan lagt undan pengar för ändamålet: "Våldsgästning hos Dani"

    SvaraRadera
  5. Hahahahah allså ni är för söta... "våldgästning hos Dani" jaså det är det det kallas... ;)

    MEN som sagt KOM NER!!!!!

    SvaraRadera